Σε συνεργασία με τον

« Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας τον μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες» (Ν. Καζαντζάκης)

Γιατί απευθυνόμαστε στους εκπαιδευτικούς…

Οι εκπαιδευτικοί  είναι από τους σημαντικότερους ενήλικες, μετά τους γονείς , που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τα παιδιά και μπορούν να  συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξή τους.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με τους μαθητές τους, γνωρίζουν τις δυνατότητες, τις αδυναμίες, τις ανάγκες τους και έχουν την ευκαιρία να παρατηρήσουν αλλαγές στη συμπεριφορά τους και ενδείξεις για τυχόν προβλήματα και παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη της διαπαιδαγώγησης του παιδιού.

Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν σήμερα ένα ιδιαίτερα ψυχοπιεστικό περιβάλλον στο χώρο του σχολείου, αποτέλεσμα της κοινωνικοοικονομικής κρίσης ,της υποβάθμισης του παιδαγωγικού τους ρόλου ,της λειτουργίας του θεσμικού πλαισίου αλλά και των αυξημένων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων  στα σχολεία. 

Στοχεύουμε…
  • να κατανοήσουν την συμπεριφορά και τις ανάγκες των παιδιών σε όποια ηλικιακή κατηγορία κι αν βρίσκονται , βελτιώνοντας κατά κύριο λόγο την επικοινωνία και το ψυχολογικό κλίμα στην  τάξη
  • να ανταλλάξουν εμπειρίες με συναδέλφους τους, που βιώνουν κοινές ανησυχίες και ενδιαφέροντα και να αναζητήσουν από κοινού απαντήσεις σε θέματα που τους απασχολούν
  • να εκπαιδευτούν στην εφαρμογή συγκεκριμένων εκπαιδευτικών υλικών αγωγής υγείας εγκεκριμένων από το Υπουργείο Παιδείας, τα οποία στοχεύουν στην ανάπτυξη των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών
  • τέλος να ενημερωθούν για τα αίτια των εξαρτήσεων και για την φιλοσοφία της πρόληψης καθώς και να προβληματιστούν για τον ρόλο που οι ίδιοι μπορούν να διαδραματίσουν στην πρόληψη
  • να εμβαθύνουν σε κριτικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις που δημιουργούν προοπτικές και συνθήκες μεγαλύτερης απελευθέρωσης και δημιουργικής δράσης στο σχολείο

 

οι δράσεις μας…
  • Βιωματικά σεμινάρια εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης που μπορεί να είναι: 1.Εκπαίδευση σε ψυχοπαιδαγωγικά υλικά πρόληψης και αγωγής υγείας προκειμένου να τα εφαρμόσουν στην τάξη   Υποστήριξη και εποπτεία του εκπαιδευτικού στην εφαρμογή των υλικών αλλά και του παιδαγωγικού τους ρόλου 
  • Ομιλίες σε συλλόγους εκπαιδευτικών στοχεύοντας στην έγκυρη ενημέρωση τους σε θέματα αντιμετώπισης και πρόληψης διαφόρων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που εκδηλώνονται στο χώρο του σχολείου (π.χ. ενδοσχολική βία, εξαρτήσεις).
  • Θεματικά εργαστήρια βιωματικής επεξεργασίας ( βραχείας διάρκειας )

 

Τα προγράμματα σχεδιάζονται και  υλοποιούνται μετά από αίτημα και σε συνεργασία με  τους  Διευθυντές  ή τους Εκπαιδευτικούς των σχολείων ή και  με πρωτοβουλία του Κέντρου Πρόληψης.

 

Οι θεματικές των προγραμμάτων μπορούν να προταθούν από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς

 

Φεβρουάριος 2018
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Ενημερωτικό δελτίο

Εγγραφείτε στο δελτίο μας και ενημερωθείτε για τις δράσεις μας!